ExaGrid kondigt nieuwe softwareversie 5.2.2 aan

Bedrijf verbetert de efficiëntie van de deduplicatie van gegevens en de technologische ondersteuning

MARLBOROUGH, Mass.--()--ExaGrid®, een toonaangevende leverancier van intelligente hypergeconvergeerde opslag voor back-up met deduplicatie van gegevens, kondigt vandaag een nieuwe versie aan van zijn software, versie 5.2.2, die een verscheidenheid aan verbeteringen voor klanten biedt. ExaGrid heeft altijd een marktleidende ontdubbelingsratio van gemiddeld 20:1 bereikt, samen met de meeste back-uptoepassingen voor marktaandelen. ExaGrid heeft nu zijn deduplicatiealgoritme naar nieuwe hoogten gebracht voor Veeam VM-back-upgegevens, heeft de bloktracking (CBT) en incrementele gegevens voor altijd gewijzigd, naast de ondersteuning van Windows Active Directory en Veritas NetBackup Accelerator.

Stacey Foster
ExaGrid