Wipro’s derde jaarverslag over de staat van cyberveiligheid vindt organisaties die zich richten op IoT en de cloud tijdens de ontwikkeling van cyberdefensiesystemen

Digitale transformaties zetten organisaties ertoe aan om opnieuw na te denken over veiligheidsbedreigingen

BANGALORE, India & EAST BRUNSWICK, N.J.--()--Wipro Limited (NYSE: WIT, BSE: 507685, NSE: WIPRO), een toonaangevend wereldwijd opererend bedrijf op het gebied van informatietechnologie, consultancy en bedrijfsprocesdiensten, heeft vandaag zijn State of Cybersecurity Report 2019 gepubliceerd, dat het toenemende belang van de verdediging van cyberveiligheid voor wereldwijde leiders, de opkomst van de CISO als C-Suite rol en een ongekende focus op veiligheid als een doordringend onderdeel van de bedrijfsactiviteiten benadrukt.

Purnima Burman
Wipro Limited