InnerWorkings verwerft de marketinguitvoeringsactiviteiten van Madden Communications

De leverancier van de uitvoering van de marketing draagt bij aan de mogelijkheden van InnerWorkings op het gebied van logistiek en creatieve diensten en brengt belangrijke klanten in de bier-, wijn- en sterke dranksector

CHICAGO--()--InnerWorkings, Inc. (NASDAQ: INWK), de belangrijke globale marketing uitvoerende firma, kondigde vandaag de aanwinst van de in Illinois-gevestigde marketinguitvoeringsactiviteiten van Madden Communications.

In de loop van zijn 60-jarige geschiedenis, heeft Madden een innovatieve marketing uitvoering ontwikkeld die, met een nadruk op de creatieve diensten, sourcing, en logistiek aanbiedt. De belangrijkste contracten die InnerWorkings door deze transactie zal toevoegen zijn onder andere het beheer van het onderpand in de verkooppunten en de merkproducten voor MillerCoors en Mike’s Hard Lemonade, het verder uitbreiden van InnerWorkings’ uitgebreide klantenbestand van geweldige merken in de markten voor bier, wijn en sterke dranken.

InnerWorkings, Inc.
Bridget Freas