SmartStream werkt samen met Finanz Informatik Solutions Plus om te voldoen aan de behoeften van klanten in Duitsland

LONDEN--()--SmartStream Technologies, de aanbieder van de financiële Transaction Lifecycle Management (TLM®)-oplossingen, kondigt vandaag de samenwerking aan met Finanz Informatik Solutions Plus GmbH, om hun Duitse klanten te helpen bij een aantal implementatieprojecten en het beheer van de toepassing van de Corona-oplossingen van SmartStream, evenals hun TLM Aurora-diensten van de volgende generatie.

Volgens de nieuwe overeenkomst zal Finanz Informatik Solutions Plus samen met SmartStream helpen bij de digitalisering van de back-office voor een aantal grote klanten in de regio. Finanz Informatik Solutions Plus zal betrokken zijn bij de implementatie van de reconciliatieprocessen en de ondersteuning van release upgrades, evenals de integratie van nieuwe modules.

For further information
Shamira Alidina,
Media Relations Director,
Dina Communications
Tel +44 (0) 7801 590718
Email: shamira@dinacomms.com

Nathan Gee,
Marketing Director,
SmartStream Technologies
Email: nathan.gee@smartstream-stp.com

Release Summary

SmartStream announced their partnership with Finanz Informatik Solutions Plus GmbH, to help their German clients with implementation projects.

For further information
Shamira Alidina,