SugarCRM kondigt Sugar Serve aan, een innovatief nieuw aanbod gericht op customer support

Geïntegreerde console-ervaring revolutioneert de processen voor klantondersteuning

CUPERTINO, Californië--()--SugarCRM Inc.®, het bedrijf dat organisaties helpt bij het leveren van uitzonderlijke klantervaringen, kondigde vandaag Sugar Serve aan, een baanbrekend nieuw aanbod voor de automatisering van klantondersteuningsprocessen, dat alles wat agents nodig hebben om een supportcase binnen handbereik te hebben, in een geïntegreerde en geoptimaliseerde console-ervaring plaatst.

“Dit introduceert uitgebreide nieuwe mogelijkheden voor customer service agents, in tegenstelling tot welke toepassing op de huidige markt dan ook,” aldus CEO Craig Charlton. “Met onze Service Console hebben we alle essentiële informatie voor het oplossen van een supportcase in één enkel dashboard geplaatst, waardoor onze klanten de oplossingstijd van zaken kunnen verkorten, de SLA-resultaten kunnen verbeteren, de klanttevredenheid kunnen verhogen en de ondersteuningservaring kunnen verbeteren. En dat zet hen op het pad van het levenslang cultiveren van klanten.”

Angela Connor
Change Agent Communications