Cooper & Turner vormt combinatie met Beck Industries

Gecombineerd bedrijf wil de eerste echte wereldwijde producent van hoogwaardige, veiligheidsrelevante bevestigingsmiddelen zijn

SHEFFIELD, Engeland & ARMENTIÈRES, Frankrijk--()--Andaray (Holdings) Limited en haar directe en indirecte dochterondernemingen (“Cooper & Turner“) kondigen vandaag aan dat zij Beck Industries (“Beck“), een fabrikant en distributeur van volledig gecertificeerde, hoogbeveiligde boutverbindingsonderdelen, heeft overgenomen. Het gecombineerde bedrijf wil de eerste echte wereldwijde fabrikant van veiligheidsrelevante bevestigingstoepassingen zijn en een breder scala aan industrieën ondersteunen, waaronder hernieuwbare energie, downstream olie & gas, energieopwekking, kernenergie, kernenergie, spoorwegen, tunnelbouw, bouw en zwaar materieel.

Beck, dat meer dan 100 jaar geleden in Frankrijk werd opgericht, is nu een wereldwijde organisatie met capaciteiten die die van Cooper & Turner aanvullen en uitbreiden. Als één entiteit omvat de dienstverlening van het bedrijf alle belangrijke productieprocessen, waaronder warm- en koudvormen, warmtebehandeling, CNC-bewerking, draadwalsen, robotica en automatisering.

Joanna Clark
CXO Communication for Watermill