Prodly versnelt de adoptie van Low Code Big Business Apps voor 100 ondernemingen

Snelgroeiende startup mede opgericht door SteelBrick-oprichter Max Rudman haalt $ 3,5 miljoen op

SAN FRANCISCO--()--Prodly, dat oplossingen voor referentie-datamanagement (RDM) biedt voor Salesforce-gebruikers en systeemintegratiepartners, heeft vandaag aangekondigd dat het in minder dan twee jaar meer dan 100 klanten van grote merken heeft aangetrokken – inclusief Informatica, Nutanix , Johnson & Johnson, Finastra, Splunk, Tableau en Verizon – om het moeizame proces van implementatie en onderhoud van Salesforce-applicaties te vereenvoudigen en automatiseren. Het bedrijf noemt deze nieuwe categorie ‘AppOps’, waarmee schaalbare, betrouwbare en herhaalbare referentiegegevens kunnen worden gebouwd, getest, vrijgegeven en geanalyseerd. Prodly heeft $ 3,5 miljoen opgehaald van Shasta Ventures, met deelname van Norwest, om productontwikkeling te stimuleren en de acceptatie van zijn platform te versnellen.

Tori Bealer
tbealer@prodly.co