Wipro lanceert het co-innovatiecentrum met Amazon Web Services

Wipro-AWS Launch Pad in Bengaluru, India demonstreert AI, ML, blockchain en IoT oplossingen

EAST BRUNSWICK, N.J. & BANGALORE, India--()--Wipro Limited (NYSE: WIT, BSE: 507685, NSE: WIPRO), een toonaangevend wereldwijd opererend bedrijf dat diensten levert op het gebied van informatietechnologie, advies en bedrijfsprocessen, heeft vandaag de Wipro-AWS Launch Pad onthuld, een state-of-the-art immersief co-innovatie centrum in samenwerking met Amazon Web Services (AWS). Wipro, met zijn bekwame team van AWS-gecertificeerde medewerkers, is een innovatiegerichte technologiepartner voor klanten in hun voortdurende zakelijke transformatietraject.

Dit ultramoderne ‘innovation-in-action’ centrum, gelegen op Wipro’s campus in Kodathi, Bengaluru, zal Wipro in staat stellen om haar aanbod op AWS Cloud te ontwikkelen en te presenteren aan klanten uit alle sectoren van de sector.

Prathibha Das
Wipro Limited