Flink Forward Europe 2019 – Programma aangekondigd

BERLIJN--()--Ververica, opgericht door de oorspronkelijke makers van Apache Flink®, kondigt vandaag het programma aan voor de 5e jaarlijkse Flink Forward conferentie in Berlijn, die 7-9 oktober plaatsvindt. Na het organiseren van een succesvolle editie in San Francisco in april 2019, verhuist de conferentie nu naar een nieuwe locatie in het hart van Berlijn, ter gelegenheid van het 5-jarig bestaan van de Europese editie. Dit jaar zullen meer dan 600 software-ingenieurs, datawetenschappers, DevOps-professionals, Flink-core committers en gebruikers onder het koepelvormige dak van het bcc Berlin Congress Center samenkomen.

Het programma bestaat uit meerdere dagtrainingen op 7 oktober en meer dan 70 lezingen over vijf tracks op 8 en 9 oktober. Deelnemers kunnen uit de eerste hand ontdekken hoe toonaangevende technologiebedrijven zoals AWS, Lyft, Netflix en Alibaba Apache Flink op schaal gebruiken en implementeren om de complexiteit van hun data-infrastructuren te verminderen en applicaties te bouwen die zich richten op de verwerking van gegevens in realtime en offline.

Dan Walsh
Mustard PR