SugarCRM: Op weg naar de toekomst van de klantervaring met krachtige producten en een nieuwe visie

Bedrijf blijft doorontwikkelen met Intelligent CX Platform, No-Touch Information Management en Continuous Cloud Innovation

CUPERTINO, Californië--()--SugarCRM Inc.®, een bedrijf dat organisaties helpt om uitzonderlijke klantervaringen te leveren, kondigt vandaag een nieuw portfolio aan van klantervaringsapplicaties en belangrijke onderscheidende factoren onder branchegenoten.

“Onze visie is om een wereld te creëren waarin bedrijven klanten levenslang cultiveren door te anticiperen op behoeften en deze te vervullen voordat klanten zich realiseren dat ze die hebben”, zegt Sugar CEO Craig Charlton. “We zijn enthousiast over de strategische stappen die we zetten om die visie voor onze klanten, partners en de industrie te realiseren”.

Angela Connor
Change Agent Communications