Crnogorski Telekom (DT Group) en IPification brengt een passwordloze toekomst: nieuwe service voor zakelijke klanten

De eerste in Montenegro die een ultramoderne mobiele klantenauthenticatie heeft gepresenteerd

PODGORICA, Montenegro--()--Crnogorski Telekom (lid van de Deutsche Telekom Group) en IPification hebben bij hun zakenpartners een geavanceerde methode van gebruikersverificatie geïntroduceerd, die bedrijven en hun klanten zal beschermen bij het gebruik van mobiele applicaties.

Gebruikers van applicaties – of het nu in het bankwezen, de verkoop of het toerisme is – hebben nu een volledig veilige manier om zich te registreren en in te loggen, evenals het uitvoeren van betalingen, transacties en andere in-app acties zonder dat ze bang hoeven te zijn dat hun persoonlijke gegevens in gevaar komen.

Software Development Expert bij Crnogorski Telekom’s B2B-afdeling, Sasa Adzic, zei dat een moderne methode van authenticatie de dagelijkse activiteiten van gebruikers kan verbeteren en vergemakkelijken.

Maja Lazarevic, media@ipification.com

Maja Lazarevic, media@ipification.com