Takeda kondigt FY2019 Key Performance Indicators aan, afgestemd op het creëren van aandeelhouderswaarde en gericht op succesvolle integratie

OSAKA, Japan--()--Takeda Pharmaceutical Company Limited (“Takeda”) (TOKYO: 4502/NYSE: TAK) kondigt vandaag aan dat de Raad van Bestuur van Takeda de belangrijkste prestatie-indicatoren (KPI’s) heeft goedgekeurd die moeten worden opgenomen in zowel de kortetermijn- als de langetermijnincentiveplannen van de onderneming voor het fiscale jaar 2019, evenals een speciaal integratieplan dat is ontworpen om de succesvolle integratie van Shire te bevorderen. De KPI’s zijn ontworpen om de beloningen voor de CEO, de andere topmanagers die deel uitmaken van het Takeda Executive Team, alsmede de belangrijkste leiders en medewerkers op één lijn te brengen met kritische maatstaven voor succes die zich richten op de zakelijke professionals van de onderneming, waaronder de succesvolle integratie van Takeda en Shire. Takeda’s KPI-kader voor het boekjaar 2019 weerspiegelt de feedback van uitgebreide besprekingen met aandeelhouders in de eerste zes maanden na de afronding van Takeda’s overname van Shire. Dit KPI-kader stemt ook overeen met het externe begeleidingskader dat aan het begin van het fiscale jaar 2019 werd aangekondigd.

Takashi Okubo, +81-(0)3-3278-2306
takeda.ir.contact@takeda.com