IDEMIA kondigt aan dat RHB de eerste bank is die de MOTION CODE™-creditcard in Zuidoost-Azië lanceert

(Photo: Business Wire)

COURBEVOIE, Frankrijk--()--IDEMIA, de wereldleider op het gebied van Augmented Identity, kondigt vandaag haar partnerschap met RHB bank aan om de MOTION CODE™ -kaart optie aan te bieden voor haar Visa Rewards Motion Code™ kredietkaart in Maleisië. Het is de eerste keer dat een dergelijke kaart beschikbaar is in Zuidoost-Azië.

Ontwikkeld door IDEMIA, de Motion Code™ creditcard is een hightech betaalkaart met een dynamische beveiligingscode – CVV2 – die automatisch regelmatig verandert. In plaats van een statische veiligheidscode die op de achterkant van een bankkaart is afgedrukt, wordt de Motion Code™ CVV2 weergegeven op een “minischerm” van een e-paper.

De RHB Banking Group, die financiële producten en diensten levert via haar hoofdkantoor in Maleisië, heeft ervoor gekozen om met IDEMIA te werken vanwege haar expertise, technische kennis en sterke referenties over de hele wereld.

Press: Hanna Sebbah: idemia@havas.com

Press: Hanna Sebbah: idemia@havas.com