Biological E en GVK BIO kondigen strategisch R&D-partnerschap aan

HYDERABAD, India--()--GVK BIO, een belangrijke Contract Research and Development Organisation (CRDO die wereldwijd actief is, en BE Pharmaceuticals Inc (BE Inc.), een snel groeiend farmaceutisch bedrijf dat complexe en vitale inspuitbare producten ontwikkelt, vervaardigt en op de markt brengt, kondigden een strategische samenwerking aan bij de ontwikkeling van geneesmiddelen.

In het kader van dit partnerschap zal GVK BIO bepaalde injecteerbare producten voor BE Inc. ontwikkelen. De ontwikkelingswerkzaamheden omvatten preformuleringsstudies, formuleringsontwikkeling, ontwikkeling van analysemethoden en technologieoverdracht naar een BE-faciliteit. Het doel van de samenwerking is het succesvol indienen van reglementaire aanvragen en het verkrijgen van vergunningen voor het op de markt brengen van de producten in de VS, Europa en de RoW-markten.

Dorothy Paul
Dorothy.paul@gvkbio.com