Andy Serkis ontvangt belangrijkste prijs IBC

Andy Serkis (Photo: Business Wire)

LONDEN--()--De IBC2019 International Honour for Excellence gaat naar Andy Serkis, de regisseur, producer en acteur die vandaag de dag het meest bekend is om het vastleggen van acteerprestaties in zijn werk als producer en regisseur. Deze omvatten Gollem, Supreme Leader Snoke, King Kong en Caesar in de Planet of the Apes serie. Serkis zal de prijs accepteren op het hoogtepunt van de IBC2019 Awards Ceremony, op zondagavond.

“IBC is waar de technologie, het ambacht en de activiteiten van de media-industrie samenkomen,” zei Michael Crimp, CEO van IBC. “De International Honor for Excellence heeft een lange geschiedenis in het belonen van degenen die onze creatieve visie hebben getransformeerd. Andy Serkis heeft dit bereikt door buitengewone menselijkheid aan computer-gegenereerde karakters te brengen.”

Aimee Moore
amoore@ibc.org