Pricefx levert de beste prestaties tot nu toe, meer dan een verdubbeling van de groei in het tweede kwartaal jaar-over-jaar

Het bedrijf heeft 12 nieuwe klanten bijgeschreven in het tweede kwartaal in de detailhandel, CPG, energie, productie en technologie-industrieën

MÜNCHEN & CHICAGO--()--Pricefx, de wereldleider op het gebied van cloud pricing software, kondigde vandaag opnieuw een kwartaal van spectaculaire groei aan in het fiscale tweede kwartaal dat op 30 juni eindigt. Het bedrijf kende 134% jaar-over-jaar opbrengstgroei, met jaarlijkse terugkerende opbrengst (ARR) die met 90% stijgt. De indrukwekkende cijfers valideren de acceptie van het toonaangevende prijsoptimaliserings- en beheersplatform van Pricefx door wereldwijde ondernemingen. Het bedrijf bond 12 nieuwe klanten aan zich in het tweede kwartaal, waaronder CertainTeed, Schneider Electric, Oerlikon Metco en de Spinner Group.

Media:
Cathy Summers