Moody's Analytics wint Wholesale Modelling Software of the Year bij Risk Technology Awards

NEW YORK--()--Moody's Analytics, een wereldwijde aanbieder van financiële informatie, heeft de Wholesale Modelling Software of the Year gewonnen tijdens de 2019 Risk Technology Awards. Het is een van de zes categorieën die zijn gewonnen op het gebied van financiën, boekhouding, regelgeving en kredietfunctinaliteit.

Een pakket geïntegreerde Moody's Analytics-oplossingen heeft bijgedragen aan deze overwinning, waaronder de CreditEdge™-oplossing, die een toonaangevend waarschijnlijkheidsstandaardmodel en geavanceerde analyses levert voor het beheer van het dagelijkse kredietrisico van meer dan 60.000 openbare bedrijven en landen.

Ons RiskCalc credit scoring platform helpt klanten bij het beoordelen van het kredietrisico van particuliere bedrijven, commerciële banken, projectfinancieringsprojecten en verzekeringsmaatschappijen. De CMM™-oplossing combineert prestatievoorspellingen voor onroerend goed met commerciële hypotheken om het risico van wanbetaling en herstel van commercieel onroerend goed te beoordelen.

Justin Bursztein
Moody’s Analytics Communications
001.212.553.1163

Moody’s Analytics Media Relations

Release Summary

Moody's Analytics has won Wholesale Modelling Software of the Year in the 2019 Risk Technology Awards.

Justin Bursztein
Moody’s Analytics Communications