Brightline Initiative en IESE Business School werken samen om fundamentele afwegingen in transformatie en strategie-implementatie te verkennen

NEWTOWN SQUARE, Pa.--()--The Brightline™ Initiative kondigde een nieuwe onderzoekssamenwerking met IESE Business School aan.

Elke dag nemen senior leiders en leidinggevenden over de hele wereld belangrijke beslissingen om hun organisatiecultuur, leiderschap, processen en technologie te transformeren. Ze moeten een afweging maken tussen autonomie en controle binnen hun organisaties. Ze moeten de effecten op korte en lange termijn evalueren. Ze moeten in staat zijn om een plek te vinden tussen wenselijkheid en haalbaarheid om hun klanten te winnen.

Brightline en IESE Business School zullen soortgelijke belangrijke afwegingen onderzoeken waarop leiders dagelijks moeten reageren. De juiste beslissingen door senior leiderschap kunnen de dure en onproductieve kloof tussen strategieontwerp en -levering overbruggen om organisaties positief te transformeren.

Brightline Initiative
Dr. Edivandro Carlos Conforto