Aspect Software kondigt nieuw Infinity Program voor Aspect® Unified IP® aan

Programma verplicht extra ondersteuning en voordelen op lange termijn voor gebruikers van het contact center-platform van het bedrijf

WESTFORD, Mass.--()--Vandaag kondigde Aspect Software Aspect Unified IP Infinity aan, een meerjarig programma dat is ontworpen om klanten te helpen hun investering te beschermen, de belasting van de infrastructuur te verminderen en te zorgen voor voortdurende beveiliging en naleving van Aspect Unified IP-implementaties.

“Het grote nieuws is dat Aspect onze klanten die onze Unified IP-oplossing willen blijven gebruiken, de komende jaren op locatie, zal ondersteunen”, aldus Patrick Dennis, Aspect President en CEO. “We breiden de product roadmap uit en zorgen voor voortdurende service en ondersteuning in de toekomst, zodat we ons kunnen aanpassen aan de behoeften van onze belangrijkste klanten die nog niet klaar zijn om hun contactcentersysteem naar de cloud te verplaatsen.

Michael Harris, Aspect Software CMO
Tel: 602-586-5810