3M en SGA beslechten octrooigeschil met betrekking tot verfspuittechnologie

ST. PAUL, Minn. & WORCESTER, Mass.--()--3M Company en Saint-Gobain Abrasives Inc. en hun respectievelijke filialen hebben een reeds lang bestaand octrooigeschil in Europa beslecht dat betrekking had op verfspuittechnologie en inbreukprocedures van 3M omvatte op grond van verschillende Europese octrooien tegen Saint-Gobain Abrasives in Duitsland en in Frankrijk en overeenkomstige vorderingen tot nietigheid van Saint-Gobain Abrasives in Duitsland, nietigheidsclaims in Frankrijk en opposities voor het Europees Octrooibureau. De door 3M afgedwongen octrooien omvatten EP1961488 B1, EP 1.366.823 B1, EP 2.090.372 B1, EP 2.090.372 B1 en EP 2.090.373 B1, die allemaal betrekking hebben op 3M's Paint Preparation System (PPS™) technologie.

3M Media Contact
Fanna Haile-Selassie