Cepton benoemt T. R. Ramachandran tot Executive Vice President of Marketing

De veteraan die al twintig jaar is de sector werkzaam is, zal de wereldwijde product en corporate marketing van Cepton leiden

SAN JOSE, Californië--()--Cepton Technologies, Inc., een leverancier van 3D lidar oplossingen voor vervoer, automobiel, IoT, industrie, veiligheid en het in kaart brengen van toepassingen, kondigde vandaag de benoeming van Dr. T.R. Ramachandran als Executive Vice President of Marketing aan. Rapporterend aan Dr. Jun Pei, de mede-oprichter van Cepton en CEO, zal Ramachandran verantwoordelijk zijn voor het beheren van de product en corporate marketingactiviteiten, en het aansturen van de voortdurende leiding van het bedrijf in de lidar industrie.

Dr. Pei zei: "T.R. Ramachandran is een doorgewinterde technologie-executieve met een diepe achtergrond in marketing en de introductie van nieuwe producten en heeft uitgebreide ervaring in lidar. We zijn verheugd dat hij zich bij ons team heeft aangesloten."

Grace Guo
Cepton Technologies, Inc.