Cuda Oil and Gas Inc. kondigt overeenkomsten aan om al zijn activa in Quebec te verkopen voor een totale transactiewaarde van 10,59 miljoen dollar

CALGARY, Alberta--()--Cuda Oil and Gas Inc. “(,,Cuda” of het ,,Bedrijf”) (TSXV: CUDA) is verheugd om aan te kondigen dat het een reeks bindende Asset Purchase Agreements (de “APAs”) is aangegaan om al zijn olie- en gasactiva en daarmee verband houdende aansprakelijkheden in de Provincie Quebec te verkopen tegen een totale transactiewaarde van CAD$10,59 miljoen, met inbegrip van de cashoverweging bij de sluiting van CAD$4,29 miljoen, aan arm’s-length kopers (de ,,Transactie”). De transactie zal naar verwachting op of rond 30 augustus 2019 worden gesloten.

Glenn Dawson
President and Chief Executive Officer