Ontex kondigt de details aan voor haar H1 2019 resultaten en conference call

AALST-EREMBODEGEM, België--()--Koersgevoelige Informatie:

Ontex Group NV (BSE:ONTEX), een toonaangevende, internationale producent van artikelen voor persoonlijke hygiëne, met een grote expertise op het vlak van babyverzorging, vrouwelijke hygiëne en volwassenenzorg, zal haar resultaten voor het eerste halfjaar 2019 om 7.00 uur (CET) / 6.00 uur (UK) aankondigen op woensdag 31 juli 2019. Het persbericht en de presentatie zullen beschikbaar zijn op de website van de Groep: http://www.ontexglobal.com/financial-reports.

Het Management organiseert een conference call voor beleggers en analisten op woensdag 31 juli 2019 om 9.00 uur (CET) / 8.00 uur (UK). Er zal gedurende één week tevens een opname van de conference call beschikbaar zijn.

Inbelgegevens

Wij vragen dat deelnemers 5-10 vóór het begin van de conference call inbellen om zich te melden. Hieronder vindt u de inbelgegevens voor deze conference call:

België +32 (0)2 404 0659
Frankrijk +33 (0)1 76 77 22 88
Duitsland +49 (0)69 2222 25575
Verenigd Koninkrijk +44 (0)330 336 9125
Verenigde Staten +1 323 794 2588
Bevestigingscode 2681838

Inbelnummers voor de herhaling

België +32 (0) 2 620 0568
Frankrijk +33 (0) 1 70 48 00 94
Duitsland +49 (0) 69 2000 1800
Verenigd Koninkrijk +44 (0) 207 660 0134
Verenigde Staten +1 719 457 0820
Bevestigingscode 2681838

Over Ontex
Ontex is een toonaangevende, internationale producent van artikelen voor persoonlijke hygiëne, met een grote expertise op het vlak van babyverzorging, vrouwelijke hygiëne en volwassenenzorg. De innovatieve producten van Ontex worden verdeeld in meer dan 110 landen via eigen merken zoals BBTips, BioBaby, Pompom, Bigfral, Canbebe, Canped, ID en Serenity, net als via toonaangevende retailermerken.
Wereldwijd werken er meer dan 11.000 enthousiaste mensen voor Ontex in 21 landen. Het hoofdkantoor is gevestigd in Aalst (België). Ontex maakt deel uit van de Bel20 en de STOXX® Europe 600-index.
Wilt u op de hoogte blijven van het laatste nieuws? Bezoek dan http://www.ontexglobal.com of volg ons op LinkedIn.

VRAGEN VAN BELEGGERS
Philip Ludwig