Andersen Global udvider til Ghana

SAN FRANCISCO--()--Det ghanesiske advokatfirma, Sam Okudzeto & Associates, har underskrevet en samarbejdsaftale med Andersen Global, der markerer Andersen Globals tilstedeværelse i 13 afrikanske lande og i mere end 51 lande verden over.

Beliggende i hovedstaden Accra. er Sam Okudzeto & Associates et af de største advokatfirmaer i Ghana. I de sidste 48 år har virksomheden leveret juridisk rådgivning og vejledning inden for erhvervs- og handelsområder, herunder patenter og varemærker, fusioner og opkøb, skatterådgivning, erhvervsbankvirksomhed, international handel og investering, gældsinddrivelse, lovgivning vedrørende minedrift og mineraler, industri og arbejdskraft, luftfart, søfartslovgivning, olie og gas samt intellektuel ejendom.

Grundlæggere og administrerende partnere i Sam Okudzeto & Associates, har Sam Okudzeto og Nene Amegatcher ledet teamet siden oprettelsen af firmaet, indtil Nene Amegatcher blev udpeget til højesteretten. Firmaet har nu fire partnere og 18 advokater, der har fået et internationalt omdømme for deres dybdegående viden og erfaring med alternativ tvistbilæggelse.

”Der er så store muligheder for vækst i Ghana og i hele Afrika”, sagde Sam. “Jeg er overbevist om, at vores samarbejde med Andersen Global bringer os op til det næste niveau og udvider vores kapaciteter i regionen. Vi vil være i stand til fortsat at levere kvalitetstjenester på markedet og tilbyde et sømløst netværk af eksperter over hele verden til en udvidet kundekreds”

“De betragtes ikke kun som førende inden for den juridiske branche i Ghana, men Sam og hans team bringer yderligere dybde og bredde til vores kapaciteter i Afrika. Tilføjelse af et efterspurgt firma som Sam Okudzeto & Associates er ikke kun en logisk udvidelse for Andersen Global, men det udvider vores tilbud i regionen og er en vigtig del af vores strategi i Afrika”, sagde Mark Vorsatz, bestyrelsesformand for Andersen Global og administrerende direktør for Andersen Tax LLC.

Andersen Global er en international sammenslutning af juridisk separate, uafhængige medlemsfirmaer, der består af skatte- og juraeksperter fra hele verden. Andersen Global blev etableret af det amerikanske medlemsfirma Andersen Tax LLC i 2013 og har nu over 4.500 eksperter verden over og er repræsenteret i mere end 144 lokaliteter via sine medlems- og samarbejdsfirmaer.

Originalsprogsudgaven af denne bekendtgørelse er den officielle, autoriserede version. Oversættelserne er kun tænkt som en hjælp og bør sammenholdes med kildesprogsteksten, der som den eneste er juridisk bindende.

Megan Tsuei
Andersen Tax