Moody’s verwerft meerderheidsbelang in Four Twenty Seven, Inc., een leider in klimaatgegevens en risicoanalyse

NEW YORK--()--Moody’s Corporation (NYSE: MCO) kondigde vandaag aan dat het een meerderheidsbelang heeft verworven in Four Twenty Seven, Inc., een toonaangevende leverancier van gegevens, intelligentie en analyse met betrekking tot de fysieke klimaatrisico’s. De overname versterkt Moody’s inzet voor het bevorderen van transparante en wereldwijd consistente standaarden voor het evalueren van de risico’s en kansen op het gebied van milieu, maatschappij en governance (ESG).

Four Twenty Seven zal gestationeerd blijven in Berkeley, CA, opereren onder zijn bestaand merknaam en onderdeel vormen van Moody’s Investors Service.

De toevoeging van Four Twenty Seven verbetert de groeiende portefeuille van Moody’s van risicobeoordelingsmogelijkheden en onderstreept zijn inspanningen om in wereldwijde normen voor de beoordeling van milieu en klimaatrisicofactoren vooruit te gaan.

For Moody’s:
SALLI SCHWARTZ