MobileIron kondigt de beschikbaarheid aan van zero sign-on technologie voor naadloze, veilige authenticatie van enterprise cloud-diensten

Revolutionaire zero sign-on ervaring elimineert wachtwoorden, waardoor mobiele apparaten de primaire authenticatie voor de onderneming worden

MOUNTAIN VIEW, Californië--()--MobileIron (NASDAQ:MOBL), het bedrijf dat het eerste mobile-centric, zero trust platform voor de onderneming introduceerde, kondigde vandaag de beschikbaarheid aan van zero sign-on technologie voor veilige en wachtwoordloze authenticatie van bedrijfscloudservices vanaf desktops. Gebruikers kunnen nu inloggen op software-as-a-service (SaaS) applicaties, zoals Office 365 en Salesforce, vanaf elke laptop of desktop met hun beveiligde iPhone als identiteit, waardoor ze geen wachtwoorden meer nodig hebben.

Een nul-wachtwoord ervaring is van cruciaal belang omdat een recent IDG-rapport aan het licht heeft gebracht dat zowel zakelijke gebruikers als beveiligingsprofessionals gefrustreerd zijn door de inefficiëntie en de lakse beveiliging van wachtwoorden voor gebruikersauthenticatie. 90 procent van de beveiligingsprofessionals gaf aan dat ze ongeautoriseerde toegangspogingen hebben gezien vanwege gestolen inloggegevens, terwijl 60 procent van de werknemers beweerde zich ontregeld, geïrriteerd en gefrustreerd te voelen door wachtwoorden.

Media contact:
Jenny Pfleiderer