LifeSpan BioSciences geeft Best-in-Class PathPlus™ Top Performing Immunohistochemische antilichamen voor kankerdoelwitten vrij

SEATTLE--()--LifeSpan BioSciences, Inc. (LSBio™), de marktleider in moleculaire pathologie, kondigt vandaag de eerste release van de PathPlus™ serie antilichamen aan. Deze 565 antilichamen werden geselecteerd uit duizenden geteste en geïdentificeerd als de best presterende reagentia voor de immunohistochemische detectie van 200 hoogwaardige kankerdoelwitten in met formaline ingebedde menselijke weefsels.

De validatie van antilichamen is een struikelblok geworden voor de sector, aangezien duizenden antilichamen beschikbaar zijn gekomen voor klanten die voor moeilijke keuzes staan bij het bepalen van de antilichamen die het best presteren voor elke toepassing, met inbegrip van immunohistochemie, flowcytometrie, ELISA, Westerse vlek, of immunofluorescentie. Antilichamen die goed presteren in één test, zoals IHC, zijn mogelijk niet het meest specifieke reagens voor een andere test, zoals flowcytometrie.

Philip Nunes
BackBay Communications