NetMedia Group krijgt het beheer over de Europese advertentieruimte van het financiële platform Investing.com

PARIS--()--NetMedia Group, media B2B-leider in Europa op het gebied van zakelijke informatie, en Investing.com, het op een na grootste financiële diensten- en informatieplatform in Europa, gaan een partnerschap aan, waarbij de NetMedia Group de verkoop van advertentieruimte voor Investing.com verzorgt.

Met een gemiddeld verkeer van meer dan 21 miljoen unieke gebruikers, in totaal meer dan 175 miljoen sessies in 31 landen, is Investing.com een van de top drie wereldwijde financiële websites en heeft de meest gedownloade app voor financieel management.

Voor Investing.com is het doel van de nieuwe samenwerking het maximaliseren van de digitale reclame-inkomsten via de Europese teams van de NetMedia Group. Het doel van de NetMedia Group is om haar reclamediensten uit te breiden door een nieuwe verticale markt voor financiering aan te bieden, om zo het dienstenaanbod voor besluitvormers voor de hogere sociaal-professionele doelgroepen te vergroten.

Media contact:
Matthieu Leborgne – Digital Management –  mleborgne@netmedia.group