IBC eert jong talent in de sector

LONDEN--()--De media-, entertainment- en technologie-industrie verandert. De houding is aan het veranderen, de volgende generatie gebruikt content anders dan voorheen en er wordt gevarieerde en spannende content gecreëerd om aan die vraag te voldoen in innovatieve formaten. De drijvende kracht achter deze verandering is een nieuwe golf van industrietalent, die op IBC wordt bekroond met de eerste IBC Young Pioneer Award.

Deze prijs is een erkenning van het slimste, nieuwste talent in de sector en gaat naar iemand die een echte impact heeft gehad met zijn passie, ambitie en betrokkenheid en die een uitstekende bijdrage levert aan onze sector.

“Wat we in de shortlist zochten, was vooral echt talent, een opvallende persoonlijkheid die echt het verschil maakt in de sector”, aldus David Levine, VP, Programming – Kids, Europe & Africa/UK & Ireland, The Walt Disney Co. Ltd en voorzitter van de jury.

Aimee Moore
Marketing Assistant