Abzena kondigt succesvolle technische overdracht aan van Synaffix GlycoConnect™-antilichaamconjugaattechnologie (ADC) om het gebruik in klantenprojecten mogelijk te maken

SAN DIEGO--()--Abzena, de wereldwijde partneronderzoeksorganisatie, kondigde aan dat ze met succes een evaluatie van de technologieoverdracht en schaalbaarheid heeft afgerond met behulp van de Synaffix-technologieën van GlycoConnect™ (antilichaamconjugatie) en HydraSpace™ (hoogpolaire spacer). Bekendheid met deze Antibody-Drug Conjugate (ADC)-technologieën draagt bij tot Abzena’s leiderschap in procesontwikkeling en GMP-productie van ADC-linkers en payloads. Abzena kan nu snel ADC-projecten opvoeren met behulp van Synaffix-technologie met hoge wetenschappelijke kwaliteit.

Jonathan Goldman, MD, Abzena CEO toegevoegd:

“Abzena gelooft in de ontwikkeling van patient first drug development. Onze expertise en ervaring met Synaffix GlycoConnect™ en HydraSpace™ technologie bevordert ons leiderschap over meerdere platforms in ADC. We kijken ernaar uit om onze klanten te ondersteunen, omdat ze gebruik maken van Synaffix-technologie om ADC’s snel van de IND-fase naar de vroege klinische ontwikkeling te brengen."

Abzena
Joseph Reeds