LUGANO, Zwitserland & BELLINZONA, Zwitserland & GARDANNE, Frankrijk--()--Gain Therapeutics SA, een biotechnologiebedrijf dat nieuwe therapieën ontdekt en ontwikkelt voor de bestrijding van lysosomale enzymen die betrokken zijn bij aangeboren stofwisselingsfouten en ziekten van het centrale zenuwstelsel (CZS), kondigde vandaag aan dat het samen met dr. Maurizio Molinari van het Institute for Research in Biomedicine, Bellinzona (Zwitserland), aangesloten bij de Università della Svizzera italiana (USI) en Neuro-Sys SAS in de Gardanne (Frankrijk), financiële steun heeft ontvangen uit het gezamenlijke programma Eurostars-2, met co-financiering van het onderzoek van de Europese Unie Horizon 2020 en het Zwitserse Innovatie Agentschap Innosuisse.

For Gain Therapeutics SA
Dr. Manolo Bellotto, General Manager