Pacific Drilling benoemt James W. Harris tot Chief Financial Officer

LUXEMBURG--()--Pacific Drilling S.A. (NYSE: PACD), één van de belangrijke de diepzeeboringscontractanten ter wereld, kondigde vandaag aan dat de raad van bestuur van Pacific Drilling James W. Harris tot Senior Vice President en Chief Financial Officer heeft benoemd. M. Harris vervangt M. Johannes (John) P. Boots, die, zoals eerder aangekondigd, wederzijds met de onderneming overeenkwam om zijn functie neer te leggen om andere kansen na te streven.

De heer Harris heeft meer dan 30 jaar ervaring in de energie-industrie in diverse financiële, strategische en bedrijfsplanning functies. Hij was onlangs nog Executive Vice President, Drilling & Subsea for Forum Energy Technologies, Inc., nadat hij eerder al 12 jaar als Chief Financial Officer in dienst was van Forum.

Amy Roddy
Pacific Drilling S.A.