Schlumberger benoemt Olivier Le Peuch tot CEO

Mark G. Papa wordt voorzitter van de Raad van Bestuur

Olivier Le Peuch is appointed Chief Executive Officer and a member of the Schlumberger Board, effective August 1, 2019. (Photo: Business Wire)

PARIS--()--Schlumberger Limited (NYSE: SLB) heeft vandaag aangekondigd dat de Raad van Bestuur Olivier Le Peuch heeft benoemd tot Chief Executive Officer en lid van de Schlumberger Board, met ingang van 1 augustus 2019. De heer Le Peuch volgt Paal Kibsgaard op, die met ingang van dezelfde datum zal terugtreden als Chief Executive Officer. De heer Kibsgaard zal met ingang van 1 augustus eveneens terugtreden als voorzitter van de Raad van Bestuur en terugtreden als lid van de Raad van Bestuur. De heer Kibsgaard zal met pensioen gaan na meer dan 22 jaar in dienst van de Vennootschap, waarvan acht jaar als CEO en vier jaar als voorzitter.

Investors
Simon Farrant, Vice President of Investor Relations, Schlumberger Limited