Volaris neemt MDS Global over en voegt een marktleidend Cloud-Based BSS-platform toe aan de communicatie- en mediaportefeuille

WARRINGTON, England--()--MDS Global Ltd, een toonaangevende BSS-as-a-Service provider, heeft vandaag aangekondigd dat het bedrijf is overgenomen door Volaris Group (“Volaris”). De werkende Group of Constellation Software Inc, Volaris is gecommitteerd aan de versterking en groei van verticale markttechnologiebedrijven. Door de overname van MDS Global Ltd. voegt Volaris een twaalfde overname toe aan hun verticale communicatie- en mediabedrijven.

MDS Global, opgericht in 1987 als onderdeel van Martin Dawes Telecommunications Ltd. (MDT), een baanbrekende mobiele virtuele netwerkoperator (MVNO) in het Verenigd Koninkrijk, begon als een intern factureringssysteem. Toen MDT in 1999 werd verkocht aan BT Cellnet, werd MDS Global een zelfstandige onderneming.

Martine Naughton
MDS Global
Email: martine.naughton@mdsglobal.com
Tel: +44 (0) 7909 475815