Quotient Sciences herkapitaliseert met wereldwijde private equity-onderneming Permira

NOTTINGHAM, England--()--Quotient Sciences en wereldwijde private equity-onderneming Permira kondigde vandaag aan dat een bedrijf dat gesteund wordt door de Permira Funds een definitieve overeenkomst heeft ondertekend om een meerderheidsbelang in Quotient te verwerven van bedrijven die gecontroleerd worden door GHO Capital en andere investeerders voor een niet bekendgemaakte som. De investering levert substantiële nieuwe financiering op om de volgende fase van de groei van Quotient te voeden. Chief Executive Officer Mark Egerton en het managementteam zullen de leiding blijven houden over Quotient.

Quotient Sciences heeft innovatie in de farmaceutische dienstensector gebracht via het unieke Translational Pharmaceutics® platform, dat aantoonbaar de ontwikkelingstijdlijnen versnelt, de ontwikkelingskosten verlaagt en de verbetering van de R&D-productiviteit stimuleert. Het bedrijf heeft de afgelopen jaren een aanzienlijke groei doorgemaakt en genereert een jaarlijkse omzet van meer dan £100 miljoen.

Jane Byram
SCORR Marketing