Defence Unlimited International Corp. zoekt oudgedienden

OTTAWA, Canada & DALLAS--()--Defence Unlimited International is een van de snelst groeiende bedrijven op defensie- en veiligheidsgebied. Defence Unlimited International heeft een uniek outsourced model aangenomen dat meerdere partners, zowel individuele als zakelijke, integreert in haar projecten. Dit heeft het mogelijk gemaakt om haar klanten de beste oplossingen op maat aan te bieden en te leveren.

Terwijl Defence Unlimited doorgaat met haar streven naar het bereiken van een meer mondiale voetafdruk in haar operaties, herhaalt de oprichter, Edward Banayoti, met klem dat het bedrijf zich blijft inzetten voor de bestaande strategie van het identificeren en succesvol inzetten van ervaren personen die in het leger hebben gediend. Individuen en teams met dergelijke ervaring kunnen een onschatbare toegevoegde waarde bieden binnen projecten waarin Defence Unlimited actief is of bezig is met de uitvoering ervan.

Edward Sawiris Banayoti
edward@defenceunlimited.com