Bank of America rapporteert financiële resultaten over het tweede kwartaal van 2019

Download

Q2 2019 Bank of America Financial Results Press Release (Graphic: Business Wire)

CHARLOTTE, N.C.--()--Bank of America heeft vandaag haar financiële resultaten voor het tweede kwartaal van 2019 gerapporteerd. Het persbericht, het supplementaire dossier en de presentatie van de investeerder kunnen op de volgende manieren worden geraadpleegd:

Conference Call informatie voor beleggers

Chief Executive Officer Brian Moynihan en hief Financial Officer Paul Donofrio zullen vandaag de financiële resultaten bespreken in een conference call om 8:30 uur ET. Voor een allen-luisterenverbinding voor de conference call,, bel 1.877.200.4456 (de V.S.) of 1.785.424.1732 (internationaal), en de conference ID is 79795.

Gelieve 10 minuten voorafgaand aan het begin van de call in te bellen. De investeerders kunnen ook een live audio webcast van de conference call beluisteren en de presentatiedia’s bekijken in de sectie “Events & Presentations” van de Investor Relations-website van het bedrijf.

Investors May Contact:
Lee McEntire, Bank of America, 1.980.388.6780