WilsonHCG erkend als “Leider” in NelsonHall’s 2019 NEAT Vendor Evaluation in alle RPO categorieën

This chart shows WilsonHCG's position against other RPO providers for "Candidate Experience." Identified as a "Leader" in "Candidate Experience," this recognizes the company's ability to meet future client requirements as well as deliver immediate benefits to RPO clients with a specific focus on candidate experience. (Graphic: Business Wire)

TAMPA, Fla.--()--WilsonHCG is aangemerkt als “Leider” in de NEAT Vendor Evaluation for RPO van NelsonHall. De globale leverancier van talentoplossingen werd erkend als een leider in alle categorieën die werden geëvalueerd, met inbegrip van algemeen, kandidaatervaring, geografische voetafdruk & schaalbaarheid, de innovatie van dienstenlevering, sourcing kandidaten en technologie-innovatie.

Nikki Edwards, Principal HR Services Research Analyst bij NelsonHall, zei: “WilsonHCG’s proactieve, innovatieve partnerschapsaanpak is ingebed in zijn cultuur. Deze sterke punten zijn terug te vinden in de initiatieven van WilsonHCG op het gebied van talentacquisitie en worden door haar klanten steeds weer als opvallende kenmerken benadrukt.”

Kirsty Hewitt
813-418-4479