Cushman & Wakefield kondigt PropTech-partnerschap aan met Fifth Wall

CHICAGO--()--Cushman & Wakefield (NYSE: CWK), een belangrijke wereldwijd opererende firma van onroerende goederendiensten, kondigde vandaag zijn strategisch vennootschap aan met Fifth Wall, een durfkapitalist die zich op technologieoplossingen voor de globale onroerende goederenindustrie concentreert.

Fifth Wall bevordert de samenwerking tussen innovatieve technologie├źn voor de bouwwereld en toonaangevende gevestigde bedrijven uit alle sectoren van de vastgoedsector. Het tweede fonds van Fifth Wall is een van de grootste vastgoeddurfkapitaalfondsen die tot nu toe zijn opgericht, met een slotkoers van 503 miljoen dollar en een meer dan verdubbeling van de omvang van het oorspronkelijke fonds, dat in mei 2017 werd afgesloten op 212 miljoen dollar.

Brad Kreiger
brad.kreiger@cushwake.com