Traxens sluit 20 miljoen euro serie C-financieringsronde af met belangrijkste strategische partners

De financiering stelt bedrijf in staat schaalvergroting van zijn slimme containers en spoorwegvrachtzaken te financieren en tegelijkertijd de activiteiten wereldwijd uit te breiden, met de nadruk op Azië

MARSEILLE, France--()--Traxens, expert in het leveren van hoogwaardige data en diensten voor de supply chain industrie, kondigt vandaag aan dat het een Serie C-financieringsronde ter waarde van bijna €20 miljoen ($22,7 miljoen) heeft afgesloten, geleid door de Itochu Corporation, Bpifrance en Supernova Invest (Crédit Agricole Innovations and Territoires Fund).

Deze financiering zal het bedrijf in staat stellen om een wereldwijde grootschalige zeevloot van IoT-trackingoplossingen op zee en op het land te lanceren op schepen die worden geëxploiteerd door haar partnerrederijen, waaronder CMA CGM en MSC.

Press:
Géraldine Saunière