Mercatus opent kantoor in VK; huurt Chris Webb in voor leiden Europese operaties

Versnelde vraag naar technologische innovatie op het gebied van alternatieve beleggingsfondsen die de wereldwijde groei stimuleren

SAN MATEO, Californië & LONDEN--()--Mercatus, een toonaangevend platform voor het beheer van activa en investeringen voor alternatieve investeerders en vermogensbeheerders, kondigde vandaag de opening aan van het Europese hoofdkantoor in Londen, Verenigd Koninkrijk, en de toevoeging van Chris Webb als Senior Director die het kantoor in Londen leidt. Chris was voorheen Global Director of Strategic Business Growth bij FIS, met een sterke focus op, en expertise in, alternatieve investeringen.

“Als alternatieve fondsmanagers en beleggers in heel Europa blijven we technologie – en data – omarmen als een concurrerend wapen om de toekomstige versnelde groei te stimuleren, en gebruiken we onze middelen in een aantal van de grootste markten. Ons kantoor in Londen zal een cruciaal knooppunt zijn voor onze activiteiten in het Verenigd Koninkrijk, en zal onze andere kantoren in Silicon Valley, New York, Austin, Rome en Pune, India uitbreidingsmogelijkheden bieden”, aldus Haresh Patel, CEO van Mercatus.

Melanie Flanigan
mflanigan@gomercatus.com