MSCI plant Investor conference call om resultaten tweede kwartaal 2019 te bespreken

NEW YORK--()--MSCI Inc. (NYSE: MSCI), een toonaangevende leverancier van kritische beslissingsondersteunende tools en diensten voor de wereldwijde investeringsgemeenschap, kondigde vandaag aan dat het zijn resultaten voor het tweede kwartaal van 2019 op donderdag 1 augustus 2019 zal publiceren.

Het senior management van MSCI zal de resultaten van het tweede kwartaal van 2019 op donderdag 1 augustus 2019 om 11:00 uur Eastern Time beoordelen. Om het event live te beluisteren, bezoek op de Investor Relations homepage van MSCI de event- en presentatiesectie, http://ir.msci.com/events.cfm, of bel 1-877-376-9931 conferentie-ID: 7743929 binnen de Verenigde Staten. De internationale bezoekers bellen 1-720-405-2251 conferentie-ID: 7743929. De resultaten en gerelateerde beleggerspresentaties die tijdens de conference call worden gebruikt, zullen beschikbaar worden gesteld op de website Investor Relations van MSCI.

MSCI Inc.

Investors Inquiries