LivaNova bestrijdt been-ischemie met baanbrekende bidirectionele canule

CE-gemarkeerde Bi-Flow is de enige canule die is ontworpen om been-ischemie te voorkomen tijdens hartprocedures waarbij canulatie van de dijsslagader vereist is

LONDEN--()--LivaNova PLC (NASDAQ:LIVN), een toonaangevend bedrijf op het gebied van medische technologie, lanceerde vandaag haar innovatieve arteriële femurcanule, Bi-Flow, ontworpen om ischemie van de ledematen tijdens hartchirurgie te voorkomen.

LivaNova Bi-Flow kreeg eerder dit jaar het CE-keurmerk en is de enige bidirectionele slagaderlijke canule die ontworpen is om been-ischemie te voorkomen tijdens hartchirurgische ingrepen waarbij canulatie van de femuraders vereist is. In een klinische studie werd Bi-Flow gemakkelijk ingebracht en verwijderd zonder complicaties en werd bewezen dat het een simultane systemische en distale perfusie van het ledemaat biedt op een veilige en reproduceerbare manier.1

LivaNova PLC Media Contact
Deanna Wilke, +1 (281) 727-2764