Moody’s verkoopt Moody’s Analytics Knowledge Services-activiteiten

NEW YORK--()--Moody’s Corporation (NYSE:MCO) kondigde vandaag aan dat het heeft ingestemd met de verkoop van zijn Moody’s Analytics’ Knowledge Services (MAKS)-activiteiten aan Equistone Partners Europe Limited (Equistone), een Europese private-equityonderneming.

MAKS is een leider op het gebied van outsourcing van kennisprocessen en levert wereldwijd hoogwaardige research en analytische ondersteuning aan organisaties. Via bezorgcentra in India, Costa Rica, Sri Lanka en China bedient het bedrijf meer dan 250 banken, vermogensbeheerders en adviesbureaus met meer dan 2.500 deskundigen die als uitbreiding van de teams van zijn klanten werken.

We zijn ervan overtuigd dat Equistone een sterke partner zal zijn voor de MAKS-activiteiten en haar klanten”, aldus Mark Almeida, President van Moody’s Analytics.

Salli Schwartz
212.553.4862