Columbia Care kondigt notering aan op de beurs van Frankfurt

NEW YORK--()--Columbia Care Inc. (“Columbia Care” of de “Vennootschap”) (NEO: CCHWW, OTCQX: CCHWF, FSE: 3LP), een van de grootste volledig geïntegreerde operators in de wereldwijde medische cannabisindustrie met licenties in de VS en de EU, is verheugd aan te kondigen dat haar in euro’s uitgegeven aandelen nu genoteerd zijn op de Frankfurt Stock Exchange (“FSE”) en verhandeld worden onder de symbolen FSE: 3LP en WKN: A2PL68.

Columbia Care handelt nu op drie liquide, wereldwijde markten, waaronder de Frankfurt Stock Exchange in Europa, de NEO Exchange in Canada en de OTCQX in de Verenigde Staten, en biedt institutionele en retailbeleggers over de hele wereld brede toegang tot de aandelen van het bedrijf in hun lokale valuta en markten”, aldus Nicholas Vita, chief executive officer voor Columbia Care

Investors:
Gary F. Santo, Jr.