LuxTrust en Cambridge Blockchain kondigen private beta aan voor het privacybeschermende identiteitsplatform IDKEEP

LUXEMBURG--()--LuxTrust S.A., een toonaangevende aanbieder van Digital Trust Services in Luxemburg, en Cambridge Blockchain Inc., een pionier op het gebied van digitale identiteitsondernemingssoftware, kondigden de private beta-testfase aan voor het privacybeschermende Europese identiteitsplatform IDKEEP.

Ontworpen om de uitdagingen op het gebied van identiteit en persoonlijke gegevens op te lossen waarmee veel digitale dienstverleners – zoals banken en financiële diensten, verzekeringen en gezondheidszorg – te maken hebben – is IDKEEP een enorme stap voorwaarts in de richting van eigendom en controle van gegevens. Het platform biedt eindgebruikers volledige controle over persoonlijke gegevens en over het delen van dergelijke gegevens met diensten online, waardoor digitale organisaties op effectieve wijze de toestemming volgens de GDPR-regels kunnen beheren en gevalideerde gebruikersgegevens effectief kunnen beheren, waardoor betrouwbare transacties online mogelijk worden.

Povilas Žinys
povilas.zinys@luxtrust.lu