HSEVEN versnelt de start voor Afrikaanse start-ups van wereldklasse

HSEVEN team (Photo: AETOSWire)

CASABLANCA, Marokko--()--HSEVEN, Afrika’s grootste accelerator, lanceert “HSEVEN DISRUPT AFRICA”, een ambitieus acceleratieprogramma voor ondernemers uit de Marokkaanse en Afrikaanse diaspora. Het zes maanden durende programma voorziet in een aanloopinvestering van € 150.000 plus een uiteindelijke investering van € 500.000 tot € 1,5 miljoen.

HSEVEN DISRUPT AFRICA is ontworpen om uitzonderlijke ondernemers te ondersteunen bij het bouwen van succesvolle start-ups, en richt zich op startende en beginnende start-ups met 2 tot 5 oprichters die Afrika graag willen beïnvloeden via innovatieve diensten, producten en bedrijfsmodellen.

Het programma zal beginnen met een wereldwijde oproep tot het indienen van aanvragen, gevolgd door een internationale selectie roadshow in New York, Montréal, San Francisco, Sjanghai, Dubaï, Londres, Amsterdam, Parijs, Casablanca.

Chama Ben, +212649370453
chama@hseven.co