TMD Security kondigt wereldwijde overeenkomst aan om SALTO's sleutelloze sloten voor filialen en beveiligde ruimten te integreren in TMD Access Management Solution

NEW YORK & AMSTERDAM--()--TMD Security heeft vandaag aangekondigd dat SALTO Systems, een wereldwijd toonaangevende fabrikant van ultramoderne toegangsdeursloten, de hardwarepartner zal worden van TMD's Access Management-oplossing bij een breed scala aan toegangspunten, waaronder waardekamers van geldautomaten, bankkantoren en datacenters.

TMD Security heeft de sleutelloze toegangsdeursloten van SALTO geïntegreerd in TMD Access Management, een geïntegreerde oplossing voor toegangscontrole rondom geldautomaten en voor een breed scala aan overige toegangspunten. Er wordt gebruik gemaakt van gecodeerde eenmalige codes en een mobiele app in plaats van fysieke sleutels. De oplossing voor toegangsbeheer is uitsluitend beschikbaar via TMD Security.

"We zijn er trots op dat we innovatieve SALTO-hardwaretechnologie integreren in onze baanbrekende 'Access Management-oplossing,’’zegt Cees Heuker van Hoek, CEO TMD Security.

Claire Shufflebotham
c.shufflebotham@tmdsecurity.com

Release Summary

TMD Security integrates key-less door locks with mobile/PDA app and One-Time-Codes into the first Access Management solution for ATMs and branch.

Claire Shufflebotham
c.shufflebotham@tmdsecurity.com