Värde Partners benoemt co-CEO

CIO Ilfryn Carstairs vergezelt mede-oprichter CEO George Hicks bij Helm

MINNEAPOLIS & SINGAPORE--()--Värde Partners, een toonaangevende wereldwijde alternatieve beleggingsonderneming, kondigde vandaag aan dat Ilfryn Carstairs met ingang van 1 januari 2020 George Hicks, medeoprichter en Chief Executive Officer, zal ondersteunen als Co-CEO. George was 25 jaar geleden medeoprichter van Värde Partners en is van plan om in 2022 over te gaan naar een functie als Executive Chair. Ilfryn zal zijn rol als Global CIO behouden.

“Transitie is een proces en omvat het hele bedrijf. De rollen die Ilfryn en ik spelen zijn slechts een deel van dat proces waarbij een nieuwe generatie leiders de oprichters opvolgt”, zei George. “Ilfryn heeft zich 12 jaar bij deze reis aangesloten en is zowel als investeerder en als leider gegroeid. Zijn vaardigheden in beide activiteiten stellen Värde in staat om te blijven leveren aan onze investeerders en zullen ertoe bijdragen dat we onze sterke cultuur in de toekomst behouden.”

Andrea Raphael
Global Head of Communications & Public Affairs