Lancering van Stats Perform creëert ‘s werelds toonaangevende sport Ai en databedrijf

STATS en Perform werken samen om het meest geavanceerde platform voor media en tech, weddenschappen en teamprestaties aan te bieden

CHICAGO & LONDEN--()--Vandaag hebben STATS en Perform voldaan aan de wettelijke en sluitingsvoorwaarden om het toonaangevende sportbedrijf op het gebied van artificiële intelligentie (AI) en data officieel samen te voegen en op te richten onder de nieuwe naam Stats Perform (www.statsperform.com). Door gebruik te maken van de meest geavanceerde AI-onderzoek en -ontwikkelingen op sportgebied, zal Stats Perform diepere, robuustere gegevens en inzichten leveren die essentieel zijn voor een groeiende portfolio van wereldwijde partners.

Stats Perform brengt de meest uitgebreide data, sportonderzoek, nieuws en video-inhoud en ongeëvenaarde AI-oplossingen voor sportmedia en -omroepen, technologiebedrijven, wereldwijde merken, sportboeken, teams en leagues, en fantasy providers.

Reed Findlay
mediarelations@stats.com